Sizin için destek

Kahve Makineleri

Kahve Makineleri

F10 hatası

Kahve makinesinin ekranında F10 hatası görüntüleniyor.

Su alınmıyor.

Su tankını çıkarınız.

Su tankına 3/4 oranında taze içme suyu doldurunuz.

Su tankını kahve makinesine arka arkaya takıp çıkarınız (10–20 kez).

152922013 seri numarasından itibaren olan cihazlarda:

  • Su giriş valfindeki süzgeci kontrol ediniz. Su giriş valfindeki süzgeç, su tankı için olan boşlukta yer almaktadır.

  • Kirliyse süzgeci temizleyiniz.

    • Su tankını çıkarınız.

    • Konum | Su tankı süzgeci | Kahve makinesi solo cihaz
    • Su tankı süzgeci su tankının altında bulunur.

    • Çıkarma | Su tankı süzgeci | Kahve makinesi solo cihaz
    • Kavrama başlığını çevirerek sökünüz.

    • Conta halkasını ve süzgeci çıkarınız.

    • Parçaları elde temizleyiniz. Lezzetin olumsuz etkilenmesini önlemek için süzgeci temizlik maddesi kullanmaksızın sadece suyla temizleyiniz.

    • Her şeyi akan suyun altında itinayla yıkayınız.

    • Önce süzgeci (artı işareti yukarı doğru bakacak şekilde) takınız.

    • Conta bileziğini takınız. Bu sırada conta halkasının ağzı aşağıya bakmalıdır.

    • Kavrama başlığını takıp sıkıştırınız.

    • Su tankını tekrar yerine yerleştiriniz.

  • Son olarak kahve makinesinde kireç çözme işlemi uygulayınız.

    • Kireç çözme işleminin tam olarak nasıl uygulandığını kahve makinesinin kullanım kılavuzundan öğrenebilirsiniz.

    • Farklı kahve makinelerinde kireç çözme işleminin açıklaması “Entkalkung starten und durchführen (Kaffeevollautomaten)” bölümünde yer almaktadır.

Hata devam ediyorsa, Miele müşteri hizmetlerine başvurunuz veya doğrudan çevrimiçi olarak bir onarım randevusu alınız.

Miele kireç çözme tabletleri

Kahve makinenizin kirecinin tamamen ve makineye zarar vermeyecek bir şekilde çözülmesi için cihaza uygun Miele kireç çözücü tabletler kullanmanızı tavsiye ederiz, bkz. Resim. Uzun yıllar güvenilirlik için mükemmel bakım.

Manual Arayıcı

Manual Arayıcı

Bunun için iki satırdan fazla olabilecek bir açıklama metni gerekecektir.
Kılavuzunuzu bulun
Servis talebi oluşturun.

Servis talebi oluşturun.

Bunun için iki satırdan fazla olabilecek bir açıklama metni gerekecektir.
Bir ziyaret planlayın
7/24 Destek

7/24 Destek

Bunun için iki satırdan fazla olabilecek bir açıklama metni gerekecektir.
Bize ulaşın