Sizin için destek

Mobil Uygulama

Mobil Uygulama

Anlık bildirim alınmadı veya birkaç defa alındı

Akıllı telefonunuza/tablet bilgisayarınıza anlık bildirim gelmiyor veya aynı anlık bildirimlerden çok sayıda geliyor. Güncel olarak anlık bildirimler almamanızın sebebinin uzaktan tespit edilmesi oldukça zordur.

Miele uygulaması için anlık bildirimler devre dışıdır.

Genel olarak Miele uygulaması için anlık bildirimlere izin verilip verilmediğini kontrol ediniz.

  • Apple cihazlarında: Akıllı telefonunuzda Ayarlar > Bildirimler > Miele uygulaması menüsüne gidiniz ve Bildirimlere izin ver ayarını etkinleştiriniz.

  • Android cihazlarında: Akıllı telefonunuzda Ayarlar > Bildirimler > Miele uygulaması menüsüne gidiniz ve Bildirimlere izin ver ayarını etkinleştiriniz.

Şimdi anlık bildirimleri normal bir şekilde alabilmelisiniz.

Miele uygulamasında bildirimler devre dışı bırakılmıştır

Miele uygulamasının ayarlar menüsünde, Miele uygulamasında aşağıda belirtilen işlem adımlarını uygulayarak anlık bildirimleri etkinleştirip etkinleştirmediğinizi kontrol ediniz:

Miele uygulamasında Başlat sekmesini ve ardından anlık bildirim almak istediğiniz cihazı seçiniz.

Dişli çark sembolüne dokunarak cihaz için ayarları açınız.

Ardından Bildirimler bölümünde Durum veya Hata seçeneğini seçebilirsiniz.

Her iki seçenek de etkinleştirilmişse, seçenekleri bir kez devre dışı bırakınız ve ardından yeniden etkinleştiriniz. Bu işlem adımını 2 defa tekrarlayınız.

Şimdi anlık bildirimleri normal bir şekilde alabilmelisiniz.

Eski şifre

Muhtemelen şifre eskidir. Miele uygulamasında şifrenizi değiştiriniz veya Miele uygulamasındaki Şifremi hatırlamıyorum fonksiyonu üzerinden yeni bir şifre talep ediniz.

Miele uygulamasındaki oturumunuzu kapatınız.

Miele uygulamasındaki tüm verileri/önbelleği siliniz.

Miele uygulaması kurulumunu kaldırınız.

Miele uygulamasını yeniden indiriniz ve tekrar oturum açınız.

Miele uygulamasındaki tüm tüm istemleri onaylayınız.

Manual Arayıcı

Manual Arayıcı

Bunun için iki satırdan fazla olabilecek bir açıklama metni gerekecektir.
Kılavuzunuzu bulun
Servis talebi oluşturun.

Servis talebi oluşturun.

Bunun için iki satırdan fazla olabilecek bir açıklama metni gerekecektir.
Bir ziyaret planlayın
7/24 Destek

7/24 Destek

Bunun için iki satırdan fazla olabilecek bir açıklama metni gerekecektir.
Bize ulaşın