Sizin için destek

Mobil Uygulama

Mobil Uygulama

Hata kodu 1.3.14 sunucu hatası

Yeni bir Miele ev aleti eklerken hata kodu 1.3.14 ve Lütfen tekrar deneyiniz mesajı görüntüleniyor. Sorun devam ederse, lütfen işlemi iptal ediniz ve daha sonra tekrar deneyiniz.

Miele Bulut hizmeti geçici olarak kullanılamıyor veya bir iletişim hatası var.

Tekrar dene düğmesini seçiniz (gerekirse birkaç kez).

Hata bildirimi kapanır ve Miele uygulaması Miele ev aletini tekrar kaydetmeye çalışır. Miele Bulut hizmeti hata bildirmeye devam ederse hata bildirimi tekrar açılır.

Tekrar dene işlemi başarılı olmazsa, İşlemi iptal et seçeneğini seçiniz ve işlemi daha sonra yeniden başlatınız.

Ev aleti önceden kaydedilmişse veya Wi-Fi ağına bağlıysa, Daha sonra devam et düğmesini seçiniz.

İşlem sonlandırılır.

Miele ev aleti cihazlara genel bakış bölümünde görüntüleniyorsa, ev aletini cihazlara genel bakış bölümünden bağlayınız.

Ev aleti başka bir kullanıcı hesabına bağlanmıştır.

Miele ev aletlerinin farklı kullanıcı hesaplarına bağlanamayacağını lütfen unutmayınız.

İşlemi iptal et seçeneğini seçiniz.

Miele uygulamasındaki oturumunuzu kapatınız.

Doğru kullanıcı hesabını kullanarak tekrar oturum açınız.

Miele ev aletinin cihazlara genel bakış bölümünde gösterilip gösterilmediğini kontrol ediniz. Miele ev aleti, cihazlara genel bakış bölümünde görüntülenmiyorsa, aşağıdaki adımları deneyiniz.

Miele ev aletini WPS kullanarak yönlendiricinize bağlayınız. Daha fazla bilgiyi Miele ev aletinin kullanım kılavuzunda bulabilirsiniz.

Miele ev aletindeki ağ ayarlarını fabrika ayarlarına sıfırlayınız:

  • Miele ev aletinde Miele@home menüsü veya ağ bağlantısını seçiniz.

  • Sıfırla menüsünü seçiniz.

    Ağ ayarlarını sıfırlamak için daha fazla bilgiyi Miele ev aletinin kullanım kılavuzunda bulabilirsiniz.

  • 15 dakika bekleyiniz.

Miele ev aleti eski kullanıcı hesabından kaldırılır ve artık yeni bir kullanıcı hesabına atanabilir ve tekrar ağa bağlanabilir.

Miele uygulamasında Miele ev aletini tekrar ekleyiniz.

Teknik bir sorun söz konusudur.

Hata devam ediyorsa, Miele müşteri hizmetlerine başvurunuz veya doğrudan çevrimiçi olarak bir onarım randevusu alınız.

Manual Arayıcı

Manual Arayıcı

Bunun için iki satırdan fazla olabilecek bir açıklama metni gerekecektir.
Kılavuzunuzu bulun
Servis talebi oluşturun.

Servis talebi oluşturun.

Bunun için iki satırdan fazla olabilecek bir açıklama metni gerekecektir.
Bir ziyaret planlayın
7/24 Destek

7/24 Destek

Bunun için iki satırdan fazla olabilecek bir açıklama metni gerekecektir.
Bize ulaşın